VStromania

  • Mărește dimensiunea fontului
  • Dimensiunea fontului normală
  • Micește dimensiunea fontului
Bun venit, Oaspete
Va rog sa va autentificati sau sa va inregistrati.    Ati uitat parola?

pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000
(1 vizualizeaza) (1) Oaspete
Du-ma josPagina: 12
Topic: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000
#1977
pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 10 luni Karma: 0
salutare tuturor,

anul trecut ma plangeam de stroama mea ca are un zgomot cam ciudat la schimbarea vitezei intre treapta 1 si 2, drept urmare l-am rugat pe mugur400 sa facem schimb de stroame sa vad a lui cum merge,,,

intamplator am dat peste o discutie aici : www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6354.0.html
care m-a lamurit asupra acestei mici probleme de proiectare

problema o are numai stroama de 1000 fabricata inainte de 2009 si consta in faptul ca pinionul spate nu se aliniaza perfect cu lantul ( pinionul este iesit spre exterior cu 2 mm) de aici apar unele mici probleme :
- schimarea vitezei intre treapta 1 - 2 este cam zgomotoasa
- cand este in tractiune, pinionul spate are tendinta sa se incline spre dreapta si implicit uzeaza lantul aiurea dar si pinionul in sine se uzeaza mai mult pe dreapta
- rulmentul se uzeara mai rapid fiindca nu e proiectat sa suporte forte laterale
- lantul este mai zgomotos pt ca este fortat sa faca "burta" daca te-ai uita la el de sus si se freaca mai mult in partea dreapta a pinionului
- cauciucurile alea de amortizare din butuc se uzeaza mai rapid
-apar unele vibratii

Nu sunt probleme grave dar este loc si de mai bine,,,niste germani, posesori de stroame de 1000 au facut niste plangeri iar japonezu si-a dat seama ori a fost fortat de imprejurari ?? si a remediat problemele la dl 1000 dupa 2009.
Se poate inbunatati transmisia folosind piesele din imaginea de mai jos, practic sunt 2 piese regandite, una mai lunga cu 2 mm iar alta mai scurta cu 2 mm, astfel incat pinionul spate nu va mai avea acel mic joc si va fi mutat mai spre dreapta cu 2 mm

Dupa ce am citit pe forul treaba asta , m-am uitat la pinionul meu,,,n-are uzura aproape deloc dar are numai 14000 km. Ma gandeam sa fac operatiunea asta, piesele se pot comanda din elvetia sau sua, costa cam 40 dolari + transportul. Operatiunea dureaza cam 30 minute daca ai 2 maini stangi si cam 10 minute daca esti ca fabio . A mai facut cineva inbunatatitea asta?
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#1978
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 10 luni Karma: 0
din stanga spre dreapta piesele sunt asa:

- piesa originala 39 mm
- piesa regandita 37 mm
- piesa originala 25,3 mm
- piesa regandita 27,3 mm

pinionul se vede clar cum este uzat din cauza inclinarii lui pe lant,,,
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#1979
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 10 luni Karma: 0
asta e poza cu pinionul uzat pe dreapta,,,
iar alta poza cu pinionul in repauz, cand motorul este in punt mort
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#1980
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 10 luni Karma: 0
scuze, probleme la incarcarea pozelor, v-ati prins voi,,,
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#1985
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 10 luni Karma: 4
eu am aceasta modificare..dar facuta cu piese fabricate loco..pt un strungar bun joaca de copil!!!
rul
Gold Boarder
Raspunsuri: 287
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Gen: Masculin Resedinta: Rasnov Brasov Zi de nastere: 01/10
DL1000 K3 power comander,crashbar givi,scut moto SW-motech,ungator lant ECOOILER,suporti coburi SW-motec QUICK LOCK..si marea transformare abia acum vine!!
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#1986
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 10 luni Karma: 0
salut,

kitul de lant l-am schimbat pe la ~ 38.000 km si mai tinea citeva mii, depaseam 40.000 km fara probleme. avind in vedere ca nu am ungator de lant si l-am dat cu spray cind mi-am adus aminte (nu mai devreme de 1.000 km) eu zic ca a tinut bine lantul. nici pinioanele nu aratau rau. nu m-am uitat cu atentie daca sint mai uzate pe o parte decit pe cealalta.

in schimb rulmentii de la roata spate i-am schimbat la ~ 45.000 km. erau buliti. la fel si garniturile. nu stiu cam cit ar trebui sa tina. e posibil ca rulmetii si garniturile sa se fi stricat de la treaba asta cu distantele.

marius, tu cunosti vreun strungar? eu nu. mai bine vorbim cu rul sa ne vinda pontul cu strungarul lui ca sa ne faca si noua piesele celea.

rul, mai ai datele de contact ale strungarului? te rog frumos sa ni le dai si noua. te-ai dus cu piesele originale la strungar sau ce informatii i-ai dat?

merci
adrian
adrian.cristea
Senior Boarder
Raspunsuri: 71
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Ultima editare: 24/03/2011 09:07 de adrian.cristea.
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2092
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
daca aveti nevoie de piesele acelea, contactati-ma ........ 0761.675.364 - alexandru.
alexandrub
Senior Boarder
Raspunsuri: 59
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2096
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
marius, am vorbit cu alexandru, saptamina viitoare ma duc la el sa ia masuri si sa le faca. sa faca 2 bucati din fiecare, vrei si tu, sau preferi sa vezi cum ies? banuiesc ca masurile pieselor se pastreaza si piesele se pot face si ulterior dar cel mai bine vorbesti cu alexandru.

altcineva cu DL1000 vrea?
adrian.cristea
Senior Boarder
Raspunsuri: 71
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2097
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
vreau eu daca sunteti convinsi ca problema exista si nu era un caz la un anumit lot.Sincer mie c-am greu sa cred ca japonezii au gresit chiar la un lucru atit de esential.In fine vreau pt siguranta..anunta-ma pls cind sunt gata si cit costa
adventures_country_seriff
Gold Boarder
Raspunsuri: 200
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2098
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 9
ba, io v-am zis sa stati mai mullt pe sa si mai putin pe net......daca nu citeati asta habar nu aveati ca se poate intampla asa ceva si faceati mii si mii de km cu lamturile voastre fara sa va doara capul.

acu o sa va doara .............
Fabio
Platinum Boarder
Raspunsuri: 523
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2100
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
salut adrian,

in principiu vreau dar am cateva nelamuriri ,,, fiindca cunostintele mele de engleza (chestiile tehnice) sunt limitate
tipul asta zice ca uneori trebuie indepartata o mica portiune dintr-o piesa , da si un link care ar trebui sa aiba detalii (dar linkul nu merge,,,): este poza #3, am facut eu acolo niste punce,,,

Please check out this link concerning at least some model years of DL1000. If you look at the center collar the retainer/spacer is being pulled out of...on the outside lower edge of this collar where it blends with flat plate...there is a slightly raised surface. On at least some DL1000s this surface may need to be turned flush on a lathe. A 10" lathe is plenty big enough to handle the sprocket drum with the sprocket still installed. If your local I can do this for you for $15.00 or say...a really good cheesburger, with fries, and diet coke on a ride sometime.

alta nedumerire este legata de "saiba" aceea de 2 mm, este a ansanblului sau e facuta ulterior???, vezi #2
saiba de 2 mm se vede si in poza #1, am facut eu o sageata galbena,,,(Note the washer like spacer between the left wheel spacer and the swingarm. You may not be able to see it clearly in this picture(adica poza #1), but the chain is now cenetered on the sprocket),,, pun inca odata linkul www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6354.0.html

alexandru a mai facut treaba asta la dl 1000 ? sau face cele 2 piese pe strung si le monteaza? ce ai vorbit cu el ?

problema legata de zgomotul ciudat la schimbarea intre viteza 1 - 2 cred ca s-a rezolvat,,, iarna a fost lunga si am citit de pe forum diverse chestii Pur si simplu nu stiam cum sa schimb vitezele intre treapta 1 si 2. Eu schimbam ca la masina : debreiam complet si luam mana din gaz , apoi schimbam in treapa a 2-a apoi eliberam maneta ambreiaj usor si simultan bagam mana in gaz din nou,,,GRESIT, GRESIT !! Asa am schimbat la toate motocicletele pe care le-am avut pana acum si totul era ok. Corect la miar este asa : debreiezi rapid schimbi a 2 a rapid iar turatia nu o lasi sa cada,( cum faci la masina),,trebuie mentinuta ,,,pe la 4000 de ture am observat ca merge cel mai bine schimbarea 1 -2. Eu dupa ce am citit treaba asta pe forum am facut o tura pe langa casa sa vad cum merge,,,pai e alta viata nene,nici un zgomot ,merge unsa treaba ca la dl 650. Acum va trebui sa reinvat sa lucrez asa cu ambreiajul-acceleratia- maneta schimbator, pana va deveni natural,,, stereotip






magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2101
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
.
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2102
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
.oare de ce nu pot sa atasez toate cele 3 poze deodata?
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2103
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
Fabio-bozoro a scris:
ba, io v-am zis sa stati mai mullt pe sa si mai putin pe net......daca nu citeati asta habar nu aveati ca se poate intampla asa ceva si faceati mii si mii de km cu lamturile voastre fara sa va doara capul.

acu o sa va doara .............


ce sa facem fabio, asa-i iarna, eu simteam ca intru in sevraj atata timp fara vreo iesire,,,,

ne umplem si noi timpul cu netul asta

azi mi-am luat inbus de 19, fara el n-ai cum sa scoti axul la roata fata la miar ( eu credeam ca e in trusa de scule de sub sa, dar cand m-am uitat,,,pauza), nu imi bag eu mainile pe acolo dar daca plec si fac pana trebuie scula,,,
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2104
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
nu am facut treaba asta la DL 1000 pt ca am DL650 . Pot face piesele pe strung, si le pot si monta.Se pot face ambele variante, si varianta cu piese noi facute cap coada si vadianta cu facutul unei saibe care se adauga la piesa mia mica si strunjit din piesa mai mare 2mm.....depinde de cel care le vrea ......si mai exista si varianta 3.......sa iei 2mm din piesa mai mare si pe cea mica sa o faci din nou(asta ca sa fi sigur ca nu e vreun uituc sau cineva care nu stie de acea imbunatatire, iar la montat se uita in carte si ii iese o piesa in plus care nu este in carte, pe care o inlatura fara sa-si dea seama
alexandrub
Senior Boarder
Raspunsuri: 59
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2107
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
Fabio-bozoro a scris:
ba, io v-am zis sa stati mai mullt pe sa si mai putin pe net......daca nu citeati asta habar nu aveati ca se poate intampla asa ceva si faceati mii si mii de km cu lamturile voastre fara sa va doara capul.

acu o sa va doara .............



ti-am povestit ca daca accelerez brusc ori motorul ori roata spate se blocheaza si pentru o fractiune de secunda simt cum motocicleta vrea sa scape de mine aruncindu-ma in fata. senzatia nu e deloc placuta pe linie dreapta (mai ales ca accelerez brusc in depasiri sau alte momente mai delicate) iar in curba, daca s-ar intimpla, sint convins ca m-as varsa. la neutru doar accelerind motorul nu s-a blocat nimic de aceea consider ca problema e mecanica de la cutia de viteze incolo.

pina acum asta e prima solutie posibila la problema mea si normal ca vreau s-o incerc. chiar daca problema nu e de la aceste distantiere oricum cistig o fiabilitate mai mare la partea de rulmenti si kit de lant si poate si un consum mai mic. nu prea vad ce am de pierdut.

am remarcat problema la inceputul toamnei 2010, dupa schimbarea bujiilor; nu stiu daca problema exista si inainte dar nu am remarcat-o eu sau nu exista. cu bujiile noi am consum mult mai mare desi sint ngk iridium; cele vechi erau champion iridium cu care motocicleta s-a inteles foarte bine. nu prea vad legatura dintre bujii si problema, daca era de la bujii ar fi trebuit sa se manifeste si la neutru dar totul e posibil. oricum voi schimba primavara asta si bujiile pentru ca nu merge deloc bine motocicleta cu ele; pe linga consum mai mare am si probleme la turatii mici de parca ar fi bujii normale nu iridium.

tot anul trecut am schimbat si kitul de lant dar cu ~6000 km mai devreme decit schimbarea bujiilor. e posibil sa fi mers mai cuminte cei 6000 km si sa nu fi remarcat problema, adica sa fie de la kitul de lant sau montarea lui.

deci, raule , nu avem pasarele cu distantiere chiar degeaba.

salve
adrian
adrian.cristea
Senior Boarder
Raspunsuri: 71
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2108
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
magarusulmarius a scris:


problema legata de zgomotul ciudat la schimbarea intre viteza 1 - 2 cred ca s-a rezolvat,,, iarna a fost lunga si am citit de pe forum diverse chestii Pur si simplu nu stiam cum sa schimb vitezele intre treapta 1 si 2. Eu schimbam ca la masina : debreiam complet si luam mana din gaz , apoi schimbam in treapa a 2-a apoi eliberam maneta ambreiaj usor si simultan bagam mana in gaz din nou,,,GRESIT, GRESIT !! Asa am schimbat la toate motocicletele pe care le-am avut pana acum si totul era ok. Corect la miar este asa : debreiezi rapid schimbi a 2 a rapid iar turatia nu o lasi sa cada,( cum faci la masina),,trebuie mentinuta ,,,pe la 4000 de ture am observat ca merge cel mai bine schimbarea 1 -2. Eu dupa ce am citit treaba asta pe forum am facut o tura pe langa casa sa vad cum merge,,,pai e alta viata nene,nici un zgomot ,merge unsa treaba ca la dl 650. Acum va trebui sa reinvat sa lucrez asa cu ambreiajul-acceleratia- maneta schimbator, pana va deveni natural,,, stereotip



eu schimb cum zici tu ca faceai inainte si nu am zgomote prea mari, sau poate nu le bag in seama dar exista. mai galagioasa e schimbarea neutru->1.

nu stiu daca e sanatos sa faci schimbarea cum zici tu. una e sa accelerezi un pic inainte de a schimba si apoi sa lasi gazul, turatia fiind in scadere la momentul schimbarii treptei de viteza, si alta e sa tii turatia la 4000. considera ca ti-ai modifica relantiul si l-ai creste la 4000. crezi ca ar fi fericita cutia de viteze sa schimbe pinioanele la 4000 de ture? intr-o zi eu crescusem relantiul la ~3000 din cauza altei probleme si cei cu care eram ziceau ca face cam urit cutia de viteze cind schimb vitezele; era solicitata mai mult. nu am mers decit ~ 2 ore asa, am revenit apoi la 1200.
adrian.cristea
Senior Boarder
Raspunsuri: 71
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2112
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
poate m-am exprimat gresit
dupa ce ajungi la 4000 ture in viteza 1, o bagi in a 2 a dar nu lasi sa cada turatia la cat sta ea la relanti de obicei, o tii putin accelerata dar nu la 4000 ture

nu gasesc acum link ul ala unde se explica ce si cum, in orice caz zgomotul ala mai puternic cand schimbi din a 1 a in a 2a nu afecteaza in nici un caz vreo componenta a motorului sau ambreiajului ci doar mandria pilotului ( asta-i citat din ce-mi aduc aminte din link ul ala)
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2114
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
eu cand schimb vitezele, si nu se aude nici cun zgomot, nu se simte nici un soc, nu las sa scada turatia...
practic, atunci cand schimb in sus, din orice treapata, accelerez, ajung la turatia la care vreau sa schimb, strang ambreiajul, si schimb destul de rapid astfel incat motorul e la turatia potrivita..

ca experiment : mergi pe drum drept, ia ceva viteza, scoate din viteza 2 la punctul mort, lasa sa incetinesti si sa scada turatia, si incearca sa bagi iar in viteza doi, nu va merge. sau nu va merge lin. daca ii dai un sprit, si cresti turatia ca si cum ar fi in viteza doi, si bagi in viteza, nici nu iti dai seama cat de lin va intra
gaxel
Junior Boarder
Raspunsuri: 25
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#2115
Re: pinionul spate nu e aliniat corect la dl 1000 acum 6 ani, 9 luni Karma: 0
gaxel : tu schimbi vitezele ca la carte
eu nu stiam ca se schimba asa, intamplator am dat de discutia asta

www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10885.0.html

era unul care schimba vitezele fara sa debraieze apoi discutia a deviat doar putin de la subiect

scroll in jos putin, comentariile facute de zstrom si mark johnson trebuie citite neaparat
magarusulmarius
Expert Boarder
Raspunsuri: 114
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
Du-ma susPagina: 12
Moderatori: D3LeiCuie, Vlad, Vrajitoru
Latest Message: 18 hours, 39 minutes ago
  • Edwarddoott :
  • gospodarul : Hector, fi - ti - ar spam - ul in hardisk :)))
  • Igi : SPAM!
  • griba : Toate este in somn... :)
  • griba : @Giza - Este aproape iarna... :)
  • Giza : ce liniste s - a lasat pe aici...
  • Ovidiu : Mulțumiri anticipate
  • Ovidiu : Poate sa mi zică cineva unde as putea găsi o protecție toba eșapament inferioara cea neagra pentru un DL 650 din 2006
  • Ovidiu : Acu m - am prins
  • Ovidiu : Buna tuturor!
  • Ovidiu : Hep! poate cineva sa mi spună de de und
  • Igi : Suzuki, SW - Motech, Givi
  • marian.galba : Salut! Stie cineva de unde pot procura un cric central pt vstrom ?
  • Alexandrul : Piesele sunt noi, le vand deoarece cand am comandat am pus de doua ori in cosul de cumparaturi. Multumesc
  • Alexandrul : Salutare grup, este cineva interesat de un simering si tija impingatoare pentru un ambreiaj de DL1000?
  • CARAMAN : faza scurta H7 si faza lunga H9
  • Igi : In nici un caz H4!
  • UnOm Domino : H4 cred
  • CARAMAN : Salutaree, ce becuri sunt pe far la Vstromul 1000, an 2015??
  • CARAMAN : Daca nu are cine face reglajul, am de vanzare un Vstrom1000 rosu din 2015, 43500 km, fulloption!
  • CARAMAN : salutare, cine face o reglare de suspensie ca la carte la Vstrom 1000 la care i am pus arcuri hyper pro, fata /spate?
  • griba : Memeutza?
  • griba : Salut Marius, are you here?
  • gospodarul : Neata. Aceasta este o mesagerie pe care o poti folosi pt diverse intrebari, fara a mai deschide/citi un topic
  • grigore1 : Buna dimineata! M - am zapacit putin ,,,,,,,,,care este diferenta intre forum si fluxul acesta? Sa aveti o zi buna!
  • Vrajitoru : Mamaaaaaa, cat am pierdut din conversatiile astea. Roman fluviu!
  • gospodarul : Daca esti Vstromist, sau daca nu esti si te incadrezi la celelalte categorii (uita - te pe prima pagina a topicului) astept sa ma contactezi la 0746791989. Gospo
  • gospodarul : @lwig Salutare !
  • lwiq : salut. si pe mine ma intereseaza daca mai sunt locuri (2 pers, camera dubla))
  • RZW : Gospo - Raspunde la Mail te rog :)
  • gospodarul : Sunt locuri pt toata lumea, man. Relax !! Imediat se rezolva bubita. ;)
  • Stefrusu : Salut! Imi aproba si mie cineva contul? sau nu mai sunt locuri pt inscriere,macar sa stiu... Zi buna!
  • Stefrusu : Salut!
  • Alexandrul : ...Pana acum nu am sesizat sa faca asa zgomot. Sa fie din cauza uleiului slab sau sunt paranoic ? MULTUMESC
  • Alexandrul : Salutare, am un DL1000 si la schimbarea vitezelor cutia este zgomotoasa,uleiul ce am in ea este de anul trecut dar am facut cu ea maxim 1000 km ...
  • Edu tzu : Poti sa te duci, pana unde vrei din cauza cloncanitului. O sa te obisnuiesti cu el dupa o vreme, asa ca bucura - te de drum si strica banii pe benzina.
  • adiana : Edu tzu ms pt sfat ... ideea este ca vreau sa fac un tur pana in Italia si am vrut sa nu am probleme ... de cloncanit face numai la gropi mari ....
  • Edu tzu : Adiana, cloncanitul e specific, nu doar la a ta. Poti schimba arcurile in furca pentru ceva mai multi bani, dar cred ca mai bine faci servisarea standard si bucura - te de ea. NU se rupe nimic acolo. Gasesti pe forum destule de amanunte despre cine ce si cum a incercat sa rezolve problema.
  • adiana : ms ..Playerone
  • Playerone : Adiana, iti recomand www.motofly.ro
  • adiana : am o problema cu furca de fata cloncane la gropi dl650 .... stie cineva unde se poate reconditiona
  • adiana : Buna
  • Playerone : Multumesc , Igi !
  • bunicutza : stie cineva cum pot face rost de un suport de parbriz...am incercat azi sa il ridic si din pacate e crapat
  • bunicutza : salutare
  • Nyk0009 : An fab 2008
  • Igi : Vezi ca e un topic si in primul post gasesti toate detaliile.
  • Playerone : Salut. Cum se face inscrierea pt. intrunirea de la Lacul Rosu?
  • xtx : @Nyk0009 - daca ai vstrom 650 model 2012+, am eu unul de vanzare
  • Nyk0009 : Salut as vrea si eu un parbriz inalt

Only registered users are allowed to post

Vizitatori Online

None

Autentificare

Ultimele comentarii