vstromania

forumul maniacilor

Bun venit, Oaspete
Va rog sa va autentificati sau sa va inregistrati.    Ati uitat parola?

Loobman chainoiler!
(1 vizualizeaza) (1) Oaspete
Du-ma josPagina: 12
Topic: Loobman chainoiler!
#3720
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 18
Eu nu am zis ca nu il spal.
Am zis ca il spal de fiecare data cand imi spal motoru.
Daca motocicleta nu e murdara atunci nici lantul nu e murdar.
Asta e parerea mea.
Vrajitoru
Moderator
Raspunsuri: 1193
graph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Gen: Masculin Resedinta: Sibiu Zi de nastere: 01/15
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3721
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 0
Vrajitoru a scris:

Daca motocicleta nu e murdara atunci nici lantul nu e murdar.

exact. daca e curat e si usor de uns deci pt ce sa-mi mai atarn nu's ce butelca cu ulei care eventual sa-mi curga pe roata ?
sa nu ma intelegeti gresit. fiecare poate sa-si ia ce vrea , eu zic doar cum vad eu lucrurile
sergiu_q
Gold Boarder
Raspunsuri: 193
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3722
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 2
Fiecare are dreptate in felul lui...
Este clar ca orice ansamblu mecanic/electronic se poate strica si provoca neplaceri dar si mersul cu lantul uscat iti poate poate aduce prejudicii.
Cel putin eu sunt decis sa imi montez asa ceva pe motocicleta ca sa nu ma tot gandesc DUPA ce am plecat la drum ca trebuia sa imi iau spariul de lant la mine ca cine stie de ce vreme/conditii dau si ar trebui sa imi ung iar lantul... si bineinteles cum a mai zis si Vlad ca lantul este mult mai curat ca uleiul+mizerie sar de pe lant si nu raman aderente cum se intampla in primul caz(mai ales daca folosesti motul factory line care este muult prea uscat din punctul meu de vedere).
Singurul avantaj care il vad la acest ungator de lant este ca il ai mereu pe motocicleta si nu il poti uita acasa... dar eu nu mi-as monta asa ceva pe motocicleta doar prin prisma faptului ca este ieftin... cat dai atat si face!
big_boy
Gold Boarder
Raspunsuri: 163
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Ultima editare: 27/02/2012 18:51 de big_boy.
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3745
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 5
Eu am avut un ungator vacuumatic facut de mine si in 30000 nu am strans niciodata lantul. Cand nu l-am mai folosit si ungeam lantul cu spray la fiecare 500km, dupa 3000 deja a trebuit sa intind lantul.
Intradevar era mizerie in jurul lantului si cand statea motorul mai pica, dar e mult mai comod mai ales la drumuri lungi de 1500 km pe zi cum bagam eu.
Igi
Gold Boarder
Raspunsuri: 234
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3752
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 18
De murdarit nu se mai murdarea asa bascula sau janta ca imi gasisem un reglaj perfect, dar ma enerveaza cand in fata casei am acum o pata de ulei de toata frumusetea si la serviciu imi parchez moto in fata cladirii, pe piscoturi si ramane pata de ulei sub ea. Mi se face rusine.
Cred ca cu restul as fi reusit sa traiesc.
Vrajitoru
Moderator
Raspunsuri: 1193
graph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Gen: Masculin Resedinta: Sibiu Zi de nastere: 01/15
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3755
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 2
Am vazut unul care se opreste cand motocicleta este in Neutru
big_boy
Gold Boarder
Raspunsuri: 163
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3761
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna  
Vrajitoru a scris:
De murdarit nu se mai murdarea asa bascula sau janta ca imi gasisem un reglaj perfect, dar ma enerveaza cand in fata casei am acum o pata de ulei de toata frumusetea si la serviciu imi parchez moto in fata cladirii, pe piscoturi si ramane pata de ulei sub ea. Mi se face rusine.
Cred ca cu restul as fi reusit sa traiesc.


cu esystemul de la scotty nu ai nici una din probleme:

- poti regla fin la cate sec sa scuipe o picatura din controllerul electronic

- pete de ulei cand sta moto exclus
R600

Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#3764
Re: Loobman chainoiler! acum 6 ani, 1 luna Karma: 0
Si eu sunt interesat de acest subiect de ceva vreme.
Tot citind in stanga si in dreapta am ajuns la concluzia ca voi incerca sa imi fac singur un ungator. Ma gandesc ca oricum, trecand de la uns manual, tot o sa fie o evolutie in bine.
Recunosc ca pentru scottoiler nu sunt pregatit sa dau banii. Si 80 euro mi se par multi pentru cel ne-electric
Anjin
Expert Boarder
Raspunsuri: 107
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#8405
Re: Loobman chainoiler! acum 3 ani, 6 luni Karma: 0
Salutare!

Ca si sistem de ungere automata de lant eu va recomand Autoiler. Merge impecabil, la un pret destul de acceptabil. Detalii gasiti aici: www.autoiler.eu

Numai bine,
Joe
joebrown
Fresh Boarder
Raspunsuri: 2
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
#10621
Re: Loobman chainoiler! acum 1 an, 4 luni Karma: 0
Colegii, eu mi-am facut un sistem extrem de simplu la ER5, prima data cu robinet (dezastru), a doua oara cu pompita (ca aia de drujba) si a functionat perfect. Adica un tub de gel de dus (sticla plata), tub de sonda urinara pana la pompita si tub de perfuzie pana la duza. Duza era de fapt capatul tubului de perfuzie cu unul de sonda in capat, in care am bagat o sarma de cupru de 2,5 mmp, cu care am facut rigidizarea. In capatul sarmei (care era fix la margine) am fortat un varf de faseta de vreo 3 mm latime, lunga de vreo 6-7 cm, care iesea afara vreo 3 cm si atingea fin pinionul. Da, curgea unde lasam motorul, ca apasam cam des pe pompita. Sincer, nu aveam probleme acasa, lasam motorul pe o bucata de carton gros, dar cand o lasam prin alte locuri, se scurgea ceva ulei de la pinionul de atac. Aparatoarea de lant era si ea umeda, ocazional mai sareau stropi pe numar, foarte rar si pe roata/cauciuc. Nimic grav, oricum, nu mi-a fugit roata din cauza asta. Cea mai scumpa a fost pompita, 28 lei la noi, 2 USD la chinezi (o sa imi iau doua, pun si la V-strom).

Avantaje:
- foarte ieftin (mai ales daca se ia pompita de la chinezi)
- dozaj simplu si destul de precis, daca nu apesi tare
- chiar nu are ce sa se strice
- sticla o umpleam aproape de tot si uitam sa o mai reumplu, atat de mult tinea

Dezavantaje:
- daca apasai tare, mai stropea roata
- curge pe la pinionul de atac ceva ulei (nu e bai, acum ung cu ulei dintr-o sticluta de lichid pentru tigara electronica, treaba migaloasa, mai ales fara cric central)
- mai pierdeam varful de faseta (insa aveam in permanenta cateva de rezerva sub sa)

Mi-am luat cativa metri de furtun (cica siliconic) cu interiorul de 2-3 mm, peretele cam de 1 mm, voi lua si pompita, sticla de gel de dus am pus deoparte, bratul de ghidaj la pinion va fi prins sub bobina pentru stander de la bascula (crad ca o fac din inox sau aluminiu), mai ramane doar sa fac un suport pentru pompita si sa vad pe unde l-oi pune fara sa arate ciudat. Aici sunt doua variante: instalare rezervor de lichid de frana pe ghidon sau undeva pe carena/bord, pompita pe traseu, oarecum ferita, eventual sa pun pompita prin zona cadrului, rezervorul (sticla) in carena posterioara. Cred ca a doua varianta e castigatoare, e mult mai usor/simplu de montat.
Lucian_M
Fresh Boarder
Raspunsuri: 18
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Ultima editare: 02/12/2016 00:51 de Lucian_M.Motiv: Cum naiba se ataseaza pozele? Vad ca e problema semnalata de mai multi...
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.
 
Du-ma susPagina: 12
Moderatori: D3LeiCuie, Vlad, Vrajitoru
Latest Message: 4 days, 21 hours ago
  • admin : Multumesc
  • admin : ok! :)
  • griba : Perfect! ;))
  • griba : ;))
  • griba : Imi cer scuze, acum am refresh pagina si este... super!
  • admin : Am modificat, da e la fel..
  • griba : :))
  • griba : Am trimit logo - verifica email.
  • griba : Logo care eu am va trimit este MAI BINE!
  • griba : Nu!
  • admin : griba - happy now? :)
  • griba : Mersi anticipate pentru schimbare! :))
  • griba : Nu pot trimi linkul aici pe forum! In mesaj el este detoriat. :(
  • griba : «link» - content/uploads/2017/07/vstromania - logo.jpg
  • griba : Aici este linkul direct spre logo: «link» - content/uploads/2017/07/vstromania - logo.jpg
  • griba : Am folosesc aceasta logo in poveste meu din calatori in Romania deoarece ea exist pe blogul meu... :)
  • griba : Am deja trimit e - mail cu logo.
  • griba : Am gasit VSTROMANIA logo cu dimensiune 407x77.
  • griba : Salut @ride2sec!
  • admin : pe ride2esc [@] vstrom.ro
  • admin : daca il are cineva..sa il trimita
  • admin : Nu il mai am :D
  • admin : Salut Griba.
  • griba : De ce nu exista logo de VSTROMANIA a sus de pagina? Stiu ca forum o sa schimba CMS dar simt lipseste de logo vechi. :( Cred ca nu este lucrare forte greu pentru schimbare JOOMLA logo.
  • griba : Salut prieteni!
  • gospodarul : Hristos A Inviat!
  • CARAMAN : marian galba - - - cric central de vstrom la Bogdan Harea la Bucuresti..
  • gospodarul : Hector, fi - ti - ar spam - ul in hardisk :)))
  • Igi : SPAM!
  • griba : Toate este in somn... :)
  • griba : @Giza - Este aproape iarna... :)
  • Giza : ce liniste s - a lasat pe aici...
  • Ovidiu : Mulțumiri anticipate
  • Ovidiu : Poate sa mi zică cineva unde as putea găsi o protecție toba eșapament inferioara cea neagra pentru un DL 650 din 2006
  • Ovidiu : Acu m - am prins
  • Ovidiu : Buna tuturor!
  • Ovidiu : Hep! poate cineva sa mi spună de de und
  • Igi : Suzuki, SW - Motech, Givi
  • marian.galba : Salut! Stie cineva de unde pot procura un cric central pt vstrom ?
  • Alexandrul : Piesele sunt noi, le vand deoarece cand am comandat am pus de doua ori in cosul de cumparaturi. Multumesc
  • Alexandrul : Salutare grup, este cineva interesat de un simering si tija impingatoare pentru un ambreiaj de DL1000?
  • CARAMAN : faza scurta H7 si faza lunga H9
  • Igi : In nici un caz H4!
  • UnOm Domino : H4 cred
  • CARAMAN : Salutaree, ce becuri sunt pe far la Vstromul 1000, an 2015??
  • CARAMAN : Daca nu are cine face reglajul, am de vanzare un Vstrom1000 rosu din 2015, 43500 km, fulloption!
  • CARAMAN : salutare, cine face o reglare de suspensie ca la carte la Vstrom 1000 la care i am pus arcuri hyper pro, fata /spate?
  • griba : Memeutza?
  • griba : Salut Marius, are you here?
  • gospodarul : Neata. Aceasta este o mesagerie pe care o poti folosi pt diverse intrebari, fara a mai deschide/citi un topic

Only registered users are allowed to post

Vizitatori Online

None

Autentificare