VStromania

• Mărește dimensiunea fontului
  • Dimensiunea fontului normală
  • Micește dimensiunea fontului
Bun venit, Oaspete
Va rog sa va autentificati sau sa va inregistrati.    Ati uitat parola?

V-Strom ca prima mobra pentru incepatori!? Pareri.
(1 vizualizeaza) (1) Oaspete
Du-ma josPagina: 12
Topic: V-Strom ca prima mobra pentru incepatori!? Pareri.
Re: V-Strom ca prima mobra pentru incepatori!? Pareri. acum 5 ani, 8 luni Karma: 0
Eu sunt in 'target' - adica sunt incepator si am stroama. Si sunt partial de acord cu ambele tabere Adica: sunt de parere ca poate fi o mobra pentru un incepator, doar nu pentru orice incepator. Si asta din doua motive: e grea si trage de jos din ture .
Eu am reusit s-o scap de doua ori in primele doua dati cand m-am suit pe ea (dar stiam ca e o probabilitate mare sa fac asta). Dupa ce am mers de 10 ori, am inceput s-o simt mai bine si sa ma prind ce si cum trebuie facut . Dar sunt convins ca pe o mobra mai usoara si cu ceva mai putini cai ar fi fost mai usor. Ca m-as fi plictisit repede de mobra aia mica si usoara, asta e alta discutie..
mgi
Fresh Boarder
Raspunsuri: 1
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.

Re: V-Strom ca prima mobra pentru incepatori!? Pareri. acum 5 ani, 8 luni Karma: 0
sergiu_q a scris:
mai bine il duc direct pe poligonul de cross-enduro de la glina si am terminat smecheria. il las sa mearga pe drum de tara drept. daca nu o scapa pe acolo probabil se va decurca si pe strada.
oricum ideea testului este sa vad cum se descurca la viteze mici. ma gandesc ca in cel mai rau caz o poate scapa de pe loc. ca nu prea am bani de reparatii )

stau in Grigorescu de vreun an . Am stat in Dristor pana anul trecut

Doamne eu cred ca sunt prea posesiv cu motoreta mea. Da' eu nu mi-as da VStrom-ul la nimeni.