VStromania

• Mărește dimensiunea fontului
  • Dimensiunea fontului normală
  • Micește dimensiunea fontului
Bun venit, Oaspete
Va rog sa va autentificati sau sa va inregistrati.    Ati uitat parola?

Vstromania & Friends de Toamna 2017
(1 vizualizeaza) (1) Oaspete
Du-ma josPagina: 12345
Topic: Vstromania & Friends de Toamna 2017
Re: Vstromania & Friends de Toamna 2017 acum 4 luni Karma: 7
bogdanm a scris:
Salut,

Ma tenteaza si pe mine intalnirea. Nu stiu inca daca reusesc sa scap de la munca, deocamdata ma interesez despre traseu. Nu sunt incepator pe moto, dar sunt nou pe V-Strom 1000 XT (o luna si un pic) si nu am facut niciun pic de enduro (soft sau hard) pana acum, nici pe ea, nici pe motocicletele anterioare, doar asfalt. Nici macar suspensiile nu stiu cum sa le reglez pentru off-road. Cum sunt traseele propuse? In descriere se mentioneaza un drum forestier. Mai sunt si alte portiuni "mai off-road"?

Multumesc,
Bogdan

Portiunea de off (forestier) a fost anulata datorita numarului mare de participanti si a prognozei meteo. Nu sunt trasee, este doar unul singur in fiecare zi. Unul mai lung ca celalalt Unul vineri si unul sambata.
Chiar acum ma duc sa verific daca putem merge pe un drum judetean care inca nu a vazut asfalt pe o portiune de 5 km. dar in rest toti km vor fi numai asfalt.
cooldeep
Gold Boarder
Raspunsuri: 250
graphgraph
Utilizator absent Apasati aici pentru a vedea profilul utilizatorului
Administratorul a interzis oaspetilor sa publice.

Re: Vstromania & Friends de Toamna 2017 acum 4 luni Karma: 0
cooldeep a scris:

Portiunea de off (forestier) a fost anulata datorita numarului mare de participanti si a prognozei meteo. Nu sunt trasee, este doar unul singur in fiecare zi. Unul mai lung ca celalalt Unul vineri si unul sambata.
Chiar acum ma duc sa verific daca putem merge pe un drum judetean care inca nu a vazut asfalt pe o portiune de 5 km. dar in rest toti km vor fi numai asfalt.