Sfat achizitie Vtrom 1000 dupa 2014

Mesaj
Autor
Pepe
Mesaje: 5
Membru din: Mar Mai 29, 2018 10:48 pm

Sfat achizitie Vtrom 1000 dupa 2014

#1 Mesaj de Pepe » Lun Aug 19, 2019 11:15 pm

Salutare tuturor,
Am un Vstrom 650 2010 abs si as vrea sa trec la o clasa mai mare. Dupa mai multe analize, am ajuns sa ma uit dupa bmw 1200gs, bmw 800gs dar mai interesant decat acestea V-Strom 1000 2014-2015 .
As vrea daca se poate un sfat avizat cu privire la cele 3 variante si, in cazul in care se poate, parerile unui deținător de V Strom 1000 2014+.
Multumesc anticipat!

cooldeep
Mesaje: 97
Membru din: Joi Iul 19, 2018 11:28 pm

Re: Sfat achizitie Vtrom 1000 dupa 2014

#2 Mesaj de cooldeep » Mar Aug 20, 2019 12:28 pm

Nu stiu cine are vreun sfat "avizat", dar sa o luam pe rand.
Personal nu am inteles gsurile mici, iar cele mai vechi mi se par hilare de servisat si sa nu uitam ca nu poti pune pe rezervor un nenorocit de tankbag cu prindere, doar magnetic.
Gs ul mare de 1200. Putere gramada, frane f bune, eu personal nu m am inteles cu para/tele leverul ala. Plin de electronica. Foarte comod de setat, condus. Tot mie nu imi place galagia aia ce vine din fata de sub ghidon.
Miarul nou de la suzuki. E o bijuterie. Putere nu ca si gs ul mare, dar suficienta sa iti intoarca stomacul pe jos sau sa rupa aderenta, noroc ca are TC. Franele nu sunt ca la gs, dar in 90% din cazuri franez cu un deget. Suspensia fata e fenomenala, iar cea spate decenta, asta doar dupa upgrade cu arcurile hyperpro. Fata poti regla, manual nu electronic, tot, viteza de rebaund, viteza de compresie si preloadul. Pe spate simplu, doar viteza de revenire si compresia arcului. Si poate cel mai important lucru, costa jumate cat un gs, raportat la km/ani. De restu bagi multa benzina in rezervor si nu discutam despre fiabilitate. Gsul e clar ca are centru de greutate foarte foarte jos, dar miarul asta nou nu e de speriat la ciclistica si spre deosebire de generatia veche, i au facut ceva ca pe off de regula cam merge unde vrei tu nu unde vrea el cum era cu gen veche.
Orice ti ai lua te vei distra bine de tot. Eu am trecut de la 650 2010 dupa 5 ani si 60k+ km la dl1000, 2016 luat la 8mii juma de km, acu juma de an, iar pe bord am trecut de 21 de mii. Dupa ce ne am imprietenit nu regret nici un moment decizia luata si momentan nu imi doresc altceva 😁 poate vreo 60de caluti in plus dar asta i alta poveste 😁😁😁😁
Sa nu uitam ca igi dupa 100+k km pe rechin si a luat miarul nou si e foarte multumit de el. Sa nu l uitam pe abadea care dupa georgia, mongolia, nu a renuntat la miarul 2014 ci si a luat upgradeul de roti si suspensii si acum e singurul din tara care are roata de 21 pe fata 😁.

Scrie răspuns